söndag 11 januari 2009

Hej!

Då var det år 2009 och listan går det framåt med. Jag betar av lite i taget men det går ju framåt iallafall. Får se hur mycket jag hinner med 2009.
Jag har testat en restaurang till, och det var nionde i ordningen, jag var med min bror och en kompis på det nya thaistället i stan, Bamboo city, vi tog och åt deras buffe, de hade tre buffeer man kunde ta av så man blev ju mäkta mätt. Men som sagt gillar man thai mat är det värt ett besök.

Ha ett bra 2009 nu så hörs vi!

2 kommentarer:

Peter (http://peternordin.blogg.se) sa...

Tjena kompis,

Har också varit där och ätit men jag tyckte faktiskt inte det var så gott! :-( Men men, smaken är ju olika :-)

Annars allt väl?!

/Peter

Malin sa...

Tja.. hehe kul idé det där med listan.. det lunkar på bra ser jag..
Lycka till med allt..
/Malin